Časopis pravého SpectristyYS#0: červenec 1997
Obsah YS 00/97:
I. Úvodní blekot
II. Nástěnka (jak si předplatit YS i s bonusem!)
III. Kukadlo do světa
Co dělali a nedělají?
Co o nás píší v zahraničí?
IV. Software
Worm in Paradise
D80 Emulátor
Kladivo na čísla v plavajúcej čiarke
Kalendář
V. Hardware
Profil systému MB-02
VI. Tečka
VII. Ceník 8BitCompany
YS#1: září 1997
Obsah YS 01/97:
I. Úvodní blekot
II. Nástěnka
III. Kukadlo do světa
Co dělali a nedělají?
Časopisy pro Spectristy
...v zahraničí
...a doma
IV. Software
TDI-The Devil Inside preview
Strojový kód pre pokročilých
V. Hardware 11
Přehled vývoje mikropočítačové techniky
VI. Tečka
YS#2-3: listopad 1997
Obsah YS 02-03/97:
I. Úvodní blekot
II. Nástěnka
III. Kukadlo do světa
15. výročí Sinclair ZX Spectrum
Pozvánka na Zlincon 97
Demoscéna
IV. Software
Byl to podvod?
Hudson Hawk
Prince of Persia
Zázraky v BASICu-díl 01
Zázraky v BASICu-díl 02
Strojový kód pre pokročilých-l. 01
Strojový kód pre pokročilých-l. 02
V. Hardware
Procesorová evoluce?
General Sound
Zilog Z80 DMA-lekce 00
Zilog Z80 DMA-lekce 01
VI. Tečka
YS#5: edit 1998
Obsah YS 05/98edit:
I. Úvodní blekot
II. Nástěnka
III. Kukadlo do světa
Co dělali a nedělají?
Vy se ptáte-my odpovídáme
IV. Software
Mikie
Zázraky v BASICu
MultiTech... jak na to?
Strojový kód pre pokročilých-lekcia 04
V. Hardware
DataGear
VI. Tečka
VII. Ceník 8BitCompany
YS#6: červenec 1998
Obsah YS 06/98:
I. Úvodní blekot
II. Kukadlo do světa
Rozhovor s Jonem Ritmanem
Pozvánka na DOXYCON '98
ZX Magazín opět na světě
Vy se ptáte-my odpovídáme
III. Software
Midnight Resistance
Zázraky v BASICu (4)
MultiTech... jak na to? (1)
Strojový kód pre pokročilých (5)
IV. Hardware
Programátoři versus uživatelé
V. Tečka
DOXYCON '97 očima pořadatele
Soutěž s 8BitCompany
YS#7: září 1998
Obsah YS 07/98:
I. Úvodní blekot
II. Kukadlo do světa
Pozvánka na ZLINCON '98
Rozhovor s Markem Jonesem (1)
DOXYCON '98... jaký byl?
Spectrumania '98
III. Nástěnka
IV. Software
Benny Hill (recenze a návod)
Zázraky v BASICu (5)
MultiTech... jak na to? (2)
Strojový kód pre pokročilých (6)
V. Tečka
YS#8-9: červen 1999
Obsah YS 08-09/99:
I. Úvodní blekot
II. Kukadlo do světa
Rozhovor s Markem Jonesem (2)
Reflexe od jinud...
III. Hry
Amaurote (návod)
Robin o` Wood (návod)
IV. Programování
Zázraky v BASICu (6)
MultiTech... jak na to? (3)
Strojový kód pre pokročilých (7)
Strojový kód pre pokročilých (8)
V. Hardware
Obecný popis tikáreny
DataGear-návod na stavbu
VI. Tečka
VII. SFS-Spectrum File System
YS#10: srpen 1999
Obsah YS 10/99:
I. Úvodní blekot
II. Hry
Chronos (recenze)
Crusher (recenze)
III. Programování
Bojte se +3 packu
Kanály ZX-Spectra
Zázraky v BASICu (7)
Strojový kód pre pokročilých (9)
MultiTech... jak na to? (4)
IV. Tečka-ULA Pro
YS#11: listopad 1999
Obsah YS 11/99:
I. Úvodní blekot
II. Hry
Colony
The Sentinel
Star raiders II
III. Programování
Rýchle grafické rutinky na ZX Spectre (0)
Strojový kód pre pokročilých (10)
Vyšší programovací jazyky
IV. Tečka
YS#12: září 2000
Obsah YS 12/2000:
I. Úvodní blekot
II. Hry
Driller
Into The Eagle's Nest
ID
III. Programování
Rýchle grafické rutinky na ZX Spectre (1)
Strojový kód pre pokročilých (11)
IV. Hardware
ZX-Spectrum +3 - Den zúčtování
V. Tečka
Časopis si můžete objednat na adrese:
Tomáš Modroczki
Pražská 2532
438 01 Žatec
tel.: 0602/472579Příspěvky a připomínky zasílejte na adresu:
8BC
tř. T. Bati 1015
760 01 Zlín
tel.: 0608/708858
e-mail: 8bc@8bc.com